Komerční banka dlouhodobě podporuje českou gamingovou scénu. Sleduje novinky herního světa a snaží se přicházet s inovativními nápady pro všechny nadšené hráče a fanoušky již více než 8 let. Jen v České republice totiž hraje zhruba 3,4 milionu lidí a až 70 % z nich je ve věku do 30 let.
Fanoušci světa her se najdou i mezi zaměstnanci samotné Komerčky. Ta si plně uvědomuje, že každý z nás má hobby, kterým uvolňuje prací zatíženou hlavu. Věří, že hry, ať už jakékoliv, slouží nejen k odreagování, ale i společné zábavě, rozvíjení smyslů nebo pilování komunikačních dovedností v cizím jazyce.
Proto se rozhodla zajít ještě dál a podpořit hráče z řad vlastních zaměstnanců. Na konci roku 2023 tak odstartovala interní náborovou kampaň do historicky prvního esportového týmu Komerční banky s výstižným názvem BANKERS.
Offline launch náboru doprovázel tým cosplayerů, který v ranních hodinách nabízel všem zaměstnancům snídani v podobě ikonického snacku ze hry League of Legends. Snack ve tvaru skořicového šneka obsahoval tištěnou zprávou o registraci do týmu BANKERS a QR kód odkazující na stránku týmu.
Všichni příchozí tak dostali informaci o náboru originální formou a setkali se s hlavním hrdinou úspěšné produktové kampaně − Porem, který byl po celou dobu trvání náboru přítomen.
Kampaň zaznamenala obrovský úspěch. Z desítek přihlášených zájemců vybrali profesionální esport hráči sedm nejlepších adeptů do týmu BANKERS, které následně pozvali na první společné setkání.
Bootcamp zahrnoval nejen předání týmového merche, ale i plánování strategie pro nadcházející KB Esport ligu, do které hodlá Komerčka se svými hráči v květnu vyrazit. Pokud zvítězí, věnují BANKERS vyhrané prize money Nadaci Komerční Banky.
Mimo jiné aktivity má pro všechny členy týmu Komerčka přichystanou i širokou škálu benefitů. Myslí však i na ty, kteří se do týmu nedostali. Připravuje například sérii herních online seminářů a tutoriálů pro všechny zájemce z řad zaměstnanců Komerční banky.
Mezi mladými lidmi byla Komerčka vždy spíše vnímána jako tradiční banka, ale ona mile překvapuje. Nebojí se čelit výzvám i nadčasovým myšlenkám a rozvíjet neotřelé projekty.
Ve svém působení v gamingu se snaží být stále o krok napřed. Nejen že je nedílnou součástí esportové ligy Mastercard Hitpoint Masters, ale během posledních 5 let aktivovala atraktivní a efektivní herní kampaně, které zahrnují i realizaci největšího českého herního turnaje v League of Legends, Prague Champs.
V roce 2021 Komerčka společně s Mastercard představila unikátní produkt − limitovanou edici debetních karet s vizuály hry League of Legends – jeden z nejsledovanějších esport titulů v ČR.
K produktu běžela kampaň postavená na šifrovací hře, která efektivně propojovala komunikaci limitky online i offline. Šifrovačka vyvolala nebývalý zájem a množství registrovaných účastníků dosáhlo na dva české Guinessovy rekordy. Kampaň byla natolik úspěšná, že se Komerčka rozhodla na její úspěch navázat.
V roce 2023 tak přinesla novou limitovanou edici s motivy postav legendární hry a jednu z nich se dokonce rozhodla oživit. Čeští tvůrci filmových rekvizit spolu s kreativní agenturou Good Game vytvořili světově unikátní prototyp „živého“ Pora, který se tak stal hlavní tváří celé kampaně. Poprvé v historii tak mohli hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.
Komerční banka to myslí s gamingem vážně. Počínaje podporou lokálních turnajů po sestavení interního lolkového týmu, se kterým vyráží do boje o titul v KB Esport lize firem.
Chcete hrát příští ligu v barvách Komerčky? Sledujte: https://kariera.kb.cz/